مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 07:552021-01-19اقتصادي

فارس من| بهره برداری از خط لوله پساب شهر بن تا دو هفته آینده


مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری گفت: مسیر خط لوله پساب شهر بن 2 کیلومتر است که تا کنون نیمی از آن اجرا شده و تا دو هفته دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به دنبال ثبت سوژه ) خبرنگار فارس مجددا موضوع را از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری پیگیری کرده است.

تکمیل تصفیه خانه شهر بن تا دو سال آینده احمدرضا محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه دو پیمانکار در پروژه بن مشغول فعالیت شده اند، گفت: هفته گذشته قراردادی با پیمانکار در راستای تکمیل و تجهیز تصفیه خانه بن منعقد شد؛ این پروژه 40 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد که تا کنون 11 میلیارد هزینه شده است و تا دو سال آینده این پروژه به اتمام خواهد رسید.

خط لوله پساب شهر بن تا دو هفته دیگر به بهره برداری می رسد مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: از هفته گذشته پیمانکار دیگری نیز در طرح خط لوله پساب تصفیه شده مشغول به کار شده است که در این طرح فاضلاب شهر بن تصفیه و پساب آن به خارج از شهر منتقل می شود تا آلودگی برای قنات و چشمه ها نداشته باشد هرچند پساب هیچگونه آلودگی ندارد.

محمدی تصریح کرد: مسیر این خط لوله 2 کیلومتر است که تا کنون نیمی از آن اجرا شده و تا دو هفته دیگر به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| بهره برداری از خط لوله پساب شهر بن تا دو هفته آینده

فارس من| بهره برداری از خط لوله پساب شهر بن تا دو هفته آینده